پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

10 جاذبه برتر در تور چين

 در تور چين به كشور افسانه هاي كهن و امپراتوري هاي بزرگ دنيا سفر كنيد. كشور چين به عنوان ده كشور اول توريستي جهان ، پرجمعيت ترين كشور دنيا و يكي از كهن ترين تمدن هاي بشري شناخته شده است.  گردشگران هر ساله و تنها به بهانه شركت در جشنواره هاي چين و يا بازديد از جاذبه هاي ديدني منحصر به فرد به چين سفر مي كنند. اقليم چهارفصل چين به شما اين امكان را مي دهند تا هر زمان كه اراده كنيد تور چين با قيمت مناسب و ارزان را از ليست زير انتخاب نمائيد.

فرايند انتخاب تور چين در فاينداتور

در ارائه شده تورهاي مختلف چين را در يك نگاه ملاحظه نماييد و با كليك بر روي تور مورد نظر، از جزييات آن مطلع شويد . در جزييات تور، قيمت تور چين به همراه ليست هتل هاي آن تور مشخص هستند . همچنين چنانچه تور دلخواه خود را پيدا كرديد، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رويت است. شما مي توانيد با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و رزرو تور چين را انجام دهيد.
ماهيگران در تور چين

9 حقيقت جالب درباره كشور چين

1- چين چهارمين تمدن بزرگ دنياست. اين كشور در تمام دوران هاي تاريخي پا به پاي امپراتوري ايران و رُم باستان بر شرق آسيا حكم راني مي كرد.
2-تورچين با دارا بودن پيشينه اي بسيار كهن و باستاني، مناظر ديدني متنوع طبيعي، بناها و مقبره هاي خيره كننده، جزو 5 كشور اول دنيا در زمينه گردشگري است.
3- چيني ها آمار بيشتر سفرهاي سالانه را به خود اختصاص مي دهند. يعني اگر كشوري موفق به جلب نظر گردشگران چيني شود مي تواند درآمد ارزي خوبي بدست آورد.
4- جاذبه هاي گردشگري چين بسيار متنوع هستند. چنانچه بخواهيد همه آنها را ببينيد، سالها زمان خواهد برد.
5- طبيعت بكر، درياها و رودخانه هاي متفاوت در چين و همچنين معابد فراوان و زيبا در چين و به عبارتي زيبايي هاي تمام نشدني اين سرزمين امكان سفر به چين در همه فصل ها وجود دارد. تمام فصول اين كشور زيبايي خاص خود را دارند.
6- از مراكز خريد و بازارهاي چين نبايد گذشت. اين كشور بزرگ ترين صادركننده محصولات به دنيا در كيفيت هاي مختلف است. 
7- چين سرزمين پانداهاي جهان است. پانداها بومي ترين حيوانات چين هستند و با حركات بامزه خود علاقه مندان به حيات وحش را ترغيب به خريد تور چين مي كنند. 
8- چيني ها در سال بيش از 45 ميليارد چاپستيك مصرف مي كنند كه در مقايسه با جمعيت كشور آمار قابل توجهي است.
9- رابطه تنگاتنگي بين چين و شهر كاليفرنيا وجود دارد. اگر در چين آلودگي هوا باشد، هوا در كاليفرنيا باراني است.


پيرمرد چيني

راهنماي سفر به كشور چين

كشور چين جز ۵ كشور اول گردشگري دنيا محسوب مي شود. پر جمعيت ترين كشور دنيا، با تاريخ كهن 6000 ساله و سرشار از رمز و راز خود، براي هر گردشگر كنجكاوي، انگيزه ايجاد مي كند. اين كشور بيشترين مساحت و جمعيت آسياي شرقي را به خود اختصاص داده و به قطع يقين سفر و توري متمايز را در اينجا پيش رو خواهيد داشت. از تنوع اقليمي و فرهنگي گرفته تا تنوع معماري و همچنين آداب و رسوم، همه براي ايجاد لحظاتي شگفت انگيز كافي است. چين سرزميني كهن و پهناور با افسانه هاي بسيار مي باشد. گردشگران و تاجران به اين كشور لقب "سرزمين ممكن ها" داده اند. چرا كه هرچه تصور كنيد، مردمان سخت كوش آنها را مي سازند.

10 جاذبه برتر در تور چين

  1. ديوار بزرگ چين
  2. لشگر سفالين در شي‌آن
  3. شهر ممنوعه
  4. رودخانه‌ي لي در گويلين
  5. كوهستان زرد ، يك پارك ملي عالي
  6. پانداهاي غول‌پيكر
  7. كاخ پوتالا در لاسا ، سمبل تبت
  8. باند شانگهاي – معماري بين‌المللي
  9. بندر ويكتوريا
  10. درياچه‌ي غربي هانگژو

منبع : فاينداتور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.